ПАРОЛІ ДЛЯ ВХОДУ В Google КЛАС 2020/2021 н.р.
Шановні учні, вчителі та батьки !
На жаль, ми з вами переживаємо непрості часи. Впевнена, що ми гідно пройдемо випробування, які випали на нашу долю.
Але для того, щоб у нас все було добре, потрібно об‘єднати свої зусилля, можливо допомогти один одному, а основне навчитися комунікувати один з одним у незвичному режимі.
Звертаюся до батьків наших учнів.
Перш за все, дорогі наші батьки, напевно, чи не в найскладніших умовах перебуваєте ви. Тому, що дехто з вас ще ходить на роботу, а дехто працюєте дистанційно і на ваші плечі впала велика відповідальність, перш за все, підтримки психологічного стану ваших діток і продовження навчання. Саме ви, маєте стати тим ланцюжком між вчителем та вашою дитиною, щоб налагодити контакт та виконання завдань для освоєння програми.
Тільки ви, знайдете правильну відповідь на питання вашої дитини (навіть коли питання будуть з предмета, з якого ви не зовсім компетентні).
Тільки ви, заспокоїте свою дитину, якщо раптом у неї щось не буде вдаватися відразу.
Саме зараз, можна частіше розмовляти з дітьми, обіймати, говорити про свою безмежну любов до них, разом зготувати вечерю чи подивитися фільм.
Наші вчителі дистанційно працюють з перших днів карантину, освоюючи різні платформи. А з 16.03.2020 року ми розпочали працювати посиленому режимі, враховуючи розклад, регламент уроку і програму. Основна платформа, де працюють вчителі – це Google Classroom, на якій використовують різні програми для навчання, та платформа Zoom для проведения онлайн-занять. Для зворотнього зв'язку та індивідуальних консультацій учнів з учителями-предметниками використовуються електронні адреси вчителів.
Шановні батьки! Просимо вас: постійно підтримуйте зв’язок із класним керівником, повідомляйте, якщо є питання або певні проблеми, оскільки цей досвід дистанційного навчання є для всіх учасників освітнього процесу першим і достатньо складним. Ми всі зацікавлені в тому, щоб діти уважно й старанно навчалися під час карантину.
Звертаюся до наших учнів.
Дорогі наші діти! Знаю, що у вас зараз не аби який період у житті. Пам’ятайте, що більшої підтримки, як батьківська, не існує. І повірте, що саме вони зроблять для вас все необхідне, щоб ваше майбутнє було якнайкращим. Але ви повинні знати, що саме ваша праця лежить в основі вашого успіху. Дистанційне навчання для вас буде одним з цікавих методів навчання, а проблема тільки в тому, що ви не бачите своїх однокласників та друзів, що є важливим у вашому розвитку. Але ми всі розуміємо, що цей карантин тимчасовий. Вже скоро ми повернемося до звичного режиму роботи. Використайте цей час корисно!!!
Прохання до вас буде одне. Вчасно виконуйте завдання, бо це є ваш обов’язок. І не думайте, що вчитель повинен стояти на контролі вашого виконання, ви самі повинні навчитися контролювати себе, для успішного майбутнього. Успішність виконання ваших завдань покажуть контрольні зрізи, які будуть проведені з 11 травня до 22 травня (ДИСТАНЦІЙНО), де з’ясуються всі прогалини у вашому дистанційному навчанні. На жаль, до класів, шкільних парт у цьому навчальному році ми не повернемося.
Любі наші одинадцятикласники!!! Знаю, що тривожності у ваших серцях вистачає, адже ви стоїте перед ворітьми, які скоро відчиняться і треба буде обирати дорогу. Ви здасте гарно ЗНО і все буде добре, бо ви зараз плідно працюєте над цим.
Тому бажаю вам здоров’я та успіху.
З повагою до вас директор Любов Романюк
У зв'язку з поширенням загрози захворювання коронавірусом у період карантину, з метою організації та проведення занять та забезпечення неперервності освітнього процесу учням закладу рекомендовано використовувати такі освітні ресурси:
Репозитарій електронних освітніх ресурсів - https://disted.edu.vn.ua
(Репозитарій електронних освітніх ресурсів https://disted.edu.vn.ua містить навчальні матеріали близько 12000 уроків з різних предметів освітньої програми 1-11 класів. Усі учасники освітнього процесу можуть використовувати вказані ресурси безкоштовно. Для роботи з цими ресурсами необхідно лише будь-який пристрій з доступом до мережі Інтернет.)
- https://test.edu.vn.ua - система контролю знань (потрібна реєстрація учителя та учнів)
- http://www.osvitaua.com/youpub/ - сайт видавництва, містить навчальні ресурси;
- https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ «Цікава наука»
- https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics - досліди з фізики;
- https://naurok.com.ua/ - для вчителів та учнів;
- https://besmart.study/ - онлайн-платформа підготовки до ЗНО;
- https://prometheus.org.ua/zno/ - здається, перший проект масових відкритих онлайн-курсів в Україні. За посиланням - курси підготовки саме до ЗНО;
- https://www.ed-era.com/zno/ - дуже багато цікавої інформації про дистанційну освіту;
- https://ilearn.org.ua/ - Проект дистанційної освіти від «Освіторії».
- https://webpen.com.ua/?fbclid=IwAR1ZkTfCg_aTDC9-eemNrZk_F5oZU-qDn0d2hQIvTsw3kwXlsgTIRNN5sKg Тренажер з української мови
-
Найбільша освітня онлайн-платформа (Математика, Українська мова , Англійська мова)
Дистанційне навчання(інформатика)
Онлайн -платформа "Дитячий університет" ( Техніка, Природа, Людина)
-
Географія Первинний сектор економіки.
Українська мова. Кома у складному реченні
Підготовка до ЗНО Урок №1 (українська мова та літертура, математика, історія , біологія)
Підготовка до ЗНО. Урок №2 Українська мова та література
Підготовка до ЗНО Урок№3 ( математика, історія, біологія, анлійська)
Підготовка до ЗНО .Урок№4(українська література)
Підготовка до ЗНО .Урок №5 (математика, історія, біологія, анлійська мова)
Підготовка до ЗНО .Урок№6( Українська мова та література)
Математика. Нерівністі та способи їх розв'язання .
Підготовка до ЗНО. Математика. Найскладніші завдання
Українська література. Шістдесятники
Українська література. Історія України. Частина 1 Частина 2 Частина 3
Список творів та посилання на відео (аудіокниги):
- Пісні Марусі Чурай. «Віють вітри», «Засвіт встали козаченьки»
- Історичні пісні. «Ой Морозе, Морозенку», «Чи не той то хміль…»
- «Дума про Марусю Богуславку»
- Балада «Ой летіла стріла»
- «Повість минулих літ»
- «Слово про похід Ігорів»
- Григорій Сковорода «De libertate», «Всякому місту ― звичай і права», «Бджола та шершень»
- Іван Котляревський «Енеїда» та «Наталка Полтавка»
- Григорій Квітка-Основ’яненко «Маруся»
- Тарас Шевченко «Катерина», «Гайдамаки», «Кавказ», «Сон», «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»
- Пантелеймон Куліш «Чорна рада»
- Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я»
- Панас Мирний та Іван Білик (Рудченки) «Хіба ревуть воли, як ясла повні»
- Іван Карпенко-Карий (Тобілевич) «Мартин Боруля»
- Іван Франко «Гімн», «Чого являєшся мені у сні?..», «Мойсей»
- Михайло Коцюбинський «Тіні забутих предків», «Intermezzo»
- Ольга Кобилянська «Земля»
- Леся Українка (Лариса Косач-Квітка) «Contra spem spero», «Лісова пісня»
- Микола Хвильовий «Я(Романтика)»
- Юрій Яновський «Дитинство»
- Валер’ян Підмогильний «Місто»
- Остап Вишня «Сом», «Моя автобіографія»
- Микола Куліш «Мина Мазайло» 1 , «Мина Мазайло» 2
- Олександр Довженко «Україна в огні», «Зачарована Десна»
- Олесь Гончар «Залізний острів»
- Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»
- Іван Багряний (Лозов’ягін) «Тигролови»
Українська література 11 клас. Аналіз твору "Маруся Чурай"
Українська література 11 клас Ліна Костенко
Українська література 11 клас В.Стус. І Драч(коротка біографія, аналіз творів)
Українська література 11 клас. Григір Тютюнник . Новела "Три зозулі з поклоном".
Українська література 11 клас. "Шістдесятники. Василь Симоненко"