ЗОШ І-ІІІ ступеня смт Цумань - Учням про ЗНО та ДПА
Нд, 04.12.2016, 20:17
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗОШ І-ІІІ ступеня смт Цумань

Меню сайту

Учням про ЗНО та ДПА

Новини 2016-2017 н.р.

ЗНО-2017 відбудеться з 23 травня по 15 липня

Зовнішнє незалежне оцінювання 2017 року відбудеться з 23 травня до 15 липня 2017 року. Про це йдеться у наказі Міністерства освіти і науки № 889 від 27 липня 2016 року.

Також, зазначеним наказом визначено, що кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання матиме право скласти тести не більш ніж із чотирьох навчальних предметів.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття), а також один навчальний предмет за вибором випускника) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освітидля випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року.

Також, наказом затверджено перелік предметів ЗНО. Як і у цьому році зовнішнє незалежне оцінювання проводитиметься з 12 предметів:

 

 

Графік проведення   основної сесії ЗНО-2017

 

українська мова і література  - 23 травня

іспанська мова  -25 травня

німецька мова  - 25 травня

французька мова  -25 травня

англійська мова  - 29 травня

математика - 31 травня

історія України - 02 червня

російська мова  - 06 червня

біологія - 08 червня

географія - 12 червня

фізика -14 червня

хімія -16 червня

Тест ЗНО з української мови та літератури є обов’язковим для всіх абітурієнтів.

 

 

Щоб ЗНО - 2017 не стало несподіванкою , перегляньте 

Програми ЗНО -2017

 

Нормативна база ЗНО

Вступникам 2017 року

Як розібратися з пріоритетністю заяв на вступ у 2017 році? Скільки і як можна їх подавати?
Відповідь: 

1. У 2017 році для охочих вступати “на бюджет” можлива реєстрація заяв на вступ лише в електронній формі через спеціальний сайт, який запрацює з 15 липня.
2. Можна подавати до 9 заяв 
на 4 спеціальності

Рейтинг українських вузів

Інформаційна система "Конкурс"

 

 

 

Як скласти ЗНО 2017: поради минулорічних випускників
Щоб здати тести на максимальну кількість балів, колишні  випускники радять наполегливо готуватися. Кажуть, що везіння там навряд чи сильно допоможе.

 

Писати пробні твори, вчитися множити в клітинку, запам'ятовувати картинки і багато інших порад дають студенти, які в минулому році склали ЗНО з профільних предметів на максимальні 200 балів.

Також майже всі вони відвідували репетиторів. Кажуть, самостійно вчитися важче. Однак якщо учень не поставить собі за мету набрати якомога більше балів, то і репетитор йому не допоможе. Бо підготовка до ЗНО - нелегка праця.

Треба ставити собі мету

- Головне, щоб було бажання вчитися і розвиватися, - говорить  Василь . - А для цього треба проявляти інтерес до предмету, який вчиш, і завжди запитувати вчителів про все, чого не розумієш. Адже потім ці всі "хвости" буде дуже важко підтягувати. Потрібно працювати, а не чекати везіння. Також я б радив майбутнім абітурієнтам не братися за купу книг, а вибрати з них одну-дві кращі і за ними вчитися.

Хлопець на попередньому незалежному оцінюванні склав тести з української мови та літератури на 200 балів. Сьогодні він - студент  Національного університету "Одеська юридична академія".

- Я відразу поставив собі мету, склад тести на 190 балів, - продовжує він. - А вийшло так, що з української мови та літератури набрав аж 200.

Запам'ятовувати картинки

 Олеся  такої мети собі не ставила, але на тому ж незалежному оцінюванні набрала 200 балів з біології. Дівчина каже, що просто дуже старалася.

- На кожен з предметів на тести я завела собі окремий блокнот, - ділиться вона досвідом. - І записувала туди всякі дрібниці, які важко запам'ятати. Самі тести переважно складаються з таких дрібниць. Також потрібно запам'ятовувати картинки, які з першого погляду навіть не кидаються в очі. Тому учень перегортає сторінку підручника і читає далі. А потім на тестах доводиться згадувати, що ж на тій картинці було?

Щодо підготовки до тестів з української мови, дівчина радить випускникам навчитися писати твори.

Твір в тестах оцінюють найбільшою кількістю балів, - говорить вона. - Я тренувалася за темами попередніх тестів. Таким чином заготовила собі чимало хороших фраз, які потім використовувала в своєму творі. А ось в тестах з хімії трапляється багато завдань, а калькулятором користуватися забороняють. Тому раджу вчитися ділити і множити в стовпчик.

Також дівчина радить обов'язково записатися на пробне тестування. Адже воно майже аналогічне до звичайного і краще знайомить учня з тими умовами та вимогами, які його чекають.

- Його проводять за процедурою, максимально наближеною до загального ЗНО. Аналогічними будуть і форми завдань, проведення та структура. Є випускники, які проходять пробні тести, щоб уже знати, чого конкретно від них хочуть. Вони будуть знати, як себе знайти в списках, як знайти потрібний клас та багато іншого.

Це допоможе майбутнім абітурієнтам позбутися стресу перед тестами і реально оцінити свої знання, зрозуміти, що ще потрібно довчити.

За матеріалами http://points.net.ua

Випускникам 2017 року на замітку


 

ОСОБЛИВОСТІ НАПИСАННЯ ТВОРУ НА ЗНО

 

Написання твору має здійснюватися з чітким виконанням умов, поданих у завданні до теми твору. Як відомо, будь-який текст містить щонайменше три основні складники: вступ, основна частина (аргументи, приклади), висновок. Кожна з названих частин виконує свою функцію й відповідно будується за певною логікою й закономірностями.

Першою частиною будь-якого тексту є вступна. Її називають по-різному: вступ, зачин,теза, експозиція, преамбула.

Теза – це ідея, думка, яку ми досліджуємо, намагаючись її зрозуміти, осмислити всебічно і повно з власної, унікальної позиції.

Аргумент – це логічне судження , оформлене мовними засобами, яке слугує засобом обґрунтування іншого судження(тези,інколи іншого аргументу). Низка аргументів слугує ніби опорою для ствердження істинності, справедливості, виправданості тези.

Власне висловлювання як завершений текст передбачає таку структуру:

ТЕЗА

АРГУМЕНТ 1

АРГУМЕНТ 2

ПРИКЛАД 1 (з літератури або мистецтва)

ПРИКЛАД 2 (з історії, суспільно політичного або власного життя)

ВИСНОВОК

     Можливим є також варіант структури власного висловлення,у якому приклади розташовані безпосередньо за «своїми» аргументами, тобто тими,що їх ці приклади покликані ілюструвати.

Для написання твору у  нагоді вам можуть стати такі фрази-кліше й окремі слова:

Вирушаючи в дорогу роздумів над темою..., уважаю за необ­хідне відразу зазначити, що...

На початку розмови про ... важливо визначитися з деякими важливими питаннями...

Спочатку було б доречно...

Розпочну з того, що...

Хотів би розпочати свої роздуми над цією проблемою з того, що...

Зупинюся детальніше на тому факті, що (на такому факті)...

Гадаю, не варто зупинятися...

По-перше,..., по-друге,..., по-третє,...

Перш ніж продовжу доведення своєї позиції, ще раз поверну­ся до сказаного вище (до наведеного вище прикладу).

Продовжу цей логічний ланцюжок таким твердженням:...

Свої міркування продовжу в такий спосіб...

Розгортання подальшої аргументації не можливе без звер­нення до...

Вихідною позиціє для наступних міркувань є думка, що...

Наступною позицією, яка варта уваги (яку не можна зігно­рувати ): ...

Далі варто звернути увагу на той факт (на таке твер­дження, думку), що...

Попередні міркування є відправною точкою для того, щоб з усією впевненість стверджувати...

Послідовність викладу передбачає необхідність звернен­ня...

Відходячи від центральної лінії міркувань, вважаю за необ­хідне акцентувати увагу (зупинитися на тому)...

Завершуючи, можу сказати...

Уся логіка попередніх міркувань підводить до логічного під­сумку (висновку, закінчення).

На закінчення нагадаю, що...

Під кінець цього невеликого твору хочу ще раз наголо­сити...   ,

Нарешті стає зрозумілим те, що...

Урешті-решт доходимо висновки, що...

Ось низка таких кліше, якими можна ввести тезу:

Я вважаю, що...

На мою думку,...

На моє глибоке переконання,...

Переконаний, що важко не погодитися з тим, що...

Цілком справедливим буде твердження, що...

Мені здається, що...

Як на мене, то...

Без перебільшення можна стверджувати, що...

Істинним можна вважати твердження (думку, позицію) про те, що...

Багато хто (людей) вважає, що.... Не можу не приєднатися до такого погляду.

Можливо, багато хто й не погодиться зі мною (моєю пози­цію, поглядом, твердженням), але з усією упевненістю хочу за­явити, що...                    ^

Уважаю, що не може бути піддана сумніву позиція, згідно з якою..., адже вона, ця позиція, Ґрунтована на досвіді бага­тьох поколінь.

Аргументація висловленої тези також має забезпечуватися від­повідними мовними засобами. Ось зразки окремих кліше, які мо­жуть бути взяті на озброєння:

Щоб підтвердити свою думку, скажу таке:...

На підтвердження виправданості своєї позиції наведу та­кий, як на мене, переконливий аргумент.

Аргументом, що свідчить на користь моєї правоти (виправ­даності мого погляду, істинності такого погляду на факт, си­туацію, проблему), може бути те, що...

Висловлена мною думка цілком закономірна (справедлива, виправдана, має право на життя) з огляду на те, що...

Стверджуючи позицію, згідно з якою..., хочу навести такий аргумент (аргументи, доказ):...

Свою позицію, заявлену вище, хотів би аргументувати низ­кою міркувань. По-перше,... По-друге,....

Які ж аргументи можуть бути запропоновані на користь мого погляду (думки, ідеї) стосовно ...? Наведу декілька, як на мій по­гляд, найпереконливіших. Передусім... Крім цього... А ще й те, що..

Ілюстрування аргументів (доказів, положень), що підтверджу­ють тезу, має також оформлюватися за допомогою певних мовних засобів. Ось деякі з них:

Наприклад: ...

Яскравим прикладом цієї ситуації може бути історія, яка трапилася зі мною...

За приклад може правити такий випадок.

Проілюструвати наведене вище твердження може такий приклад.

Прикладів, які наочно підтверджують запропонований ар­гумент, безліч. Зупинюся на одному. Якось...

Життя дає нам багато прикладів подібної поведінки людей.

Факти історії, як ніщо інше, переконують у виправданості наведеного вище твердження.

Висновок також обслуговується низкою традиційно вживаних Словесних формул на зразок:

Отже, ...

Таким чином, ...

Підсумовуючи сказане, хотілося б ще раз наголосити...

Висновком до запропонованих міркувань може бути таке твердження...

Проаналізувавши аргументи «за» й «проти», можу ствер­джувати, що...

Насамкінець хотів би ще раз наголосити...

Логіка моїх міркувань підводить до висновку...

У результаті пошуку відповіді на питання про те, чи ..., до­ходжу висновку, що...

<

Статистика

Зараз на сайті 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі
Друзі сайту
Пошук

Copyright MyCorp © 2016