Чт, 27.06.2019, 02:16
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗЗСО І-ІІІ ступенів смт Цумань

Меню сайту

Учням про ЗНО та ДПА

Як скласти ЗНО на 200 балів

Все про ДПА 2019 року

 

Корисна інформація для учасника ЗНО-2019

Навчальний рік увійшов в активну фазу, і все більше випускників цікавляться змістом і процедурами зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року. Тож повідомляємо, що зміст сертифікаційних робіт відповідатиме програмам зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 03 лютого 2016 року № 77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінюванню для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти» (ці ж програми були чинними під час розроблення тестових завдань 2018 року).

Випускникам закладів загальної середньої освіти результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів буде зараховано як результати державної підсумкової атестації. Ці учасники мають обов’язково скласти:

– українську мову і літературу;

– математику або історію України (на вибір учасника);

– ще один предмет із переліку (історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, а також англійська, іспанська, німецька або французька мова).

Важливо наголосити, що 2019 року учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які цього року завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти, обов’язково проходитимуть державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання з двох предметів: з української мови і  математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття) на вибір. Нагадаємо, що 2018 року для вказаної категорії осіб обов’язковою була державна підсумкова атестація у формі зовнішнього незалежного оцінювання лише з української мови.

Український центр продовжує приділяти значну увагу посиленню інклюзивного компоненту оцінювань, тож 2019 року особи з порушеннями зору матимуть можливість пройти зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України та біології: завдання будуть надруковані рельєфно-крапковим шрифтом Брайля. Окрім цього, 2019 року пройде апробація технології проведення зовнішнього незалежного оцінювання для осіб із глибокими порушеннями зору, яка передбачає використання комп’ютерної техніки та спеціальних програмних засобів для сліпих і слабозорих людей. Апробація відбудеться під час додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України та біології.

Як і в минулі роки, за запитом учасників завдання сертифікаційних робіт з історії України, математики, біології, географії, фізики та хімії буде перекладено кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською й угорською мовами.

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ У ФОРМІ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Результати зовнішнього оцінювання із трьох навчальних предметів зараховуються як результати державної підсумкової атестації (за шкалою 1–12 балів) за освітній рівень повної загальної середньої освіти  для учнів закладів загальної середньої освіти, які в 2019 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти:

  • українська мова і література (частина з української мови) (обов’язково);
  • математика або історія України (період ХХ — початок ХХІ століття) (на вибір випускника);
  • один з предметів із запропонованого вище переліку (на вибір випускника).

Учням, які виберуть для проходження державної підсумкової атестації іноземну мову, результат за ЗНО буде зараховано як результат за ДПА (за шкалою 1–12 балів), залежно від рівня, на якому вони цю мову вивчали:

  • для тих, хто вивчав мову на профільному рівні, оцінкою за ДПА буде результат виконання всіх завдань;
  • для тих, хто вивчав мову на рівні стандарту або академічному, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань 1–32, 39–43, 49–53, 59.

Важливо наголосити, що 2019 року учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які цього року завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти, обов’язково проходитимуть державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання з двох предметів: з української мови і  математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття) на вибір.

ВСТУП

Відповідно до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України, 2019 року під час вступу до вишу зараховуватимуть результати зовнішнього незалежного оцінювання 2017, 2018 та 2019 років з усіх предметів, крім іноземних мов. Якщо як конкурсний предмет встановлено іноземну мову, вступник має право подавати оцінку із сертифікатів 2018 та 2019 років з однієї з іноземних мов (англійська, німецька, французька або іспанська) на власний розсуд.

Міністерство освіти і науки та аналітичний центр CEDOS підготували поради для вступників щодо вибору університету та спеціальності.

Календар ЗНО

ПРОБНЕ ЗНО PDF 1... PDF 2

Що нового у тесті з іноземних мов?

СКЛАДОВІ ЧАСТИНИ ТЕСТУ: 

  • Читання
  • Використання мови
  • Письмо

    + Аудіювання

ДВОРІВНЕВІ ПРЕДМЕТНІ ТЕСТИ:

  • Рівень В 1 - для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні
  • рівень В 2 - для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні

Що зараховується як результат ДПА ?

ТРИ ПРЕДМЕТИ:

  • Українська мова і література (українська мова)
  • Математика або історія України (ХХ - ХХІ століття)
  • Один навчальний предмет за вибором випускника з переліку: історія України, математика, англійська мова, біологія, географія, фізика, хімія

 


Як стати успішним?

 

 

 

 

Вступникам 2018 року

Як розібратися з пріоритетністю заяв на вступ у 2018 році? Скільки і як можна їх подавати?
Відповідь: 

1. У 2018 році для охочих вступати “на бюджет” можлива реєстрація заяв на вступ лише в електронній формі через спеціальний сайт, який запрацює з 15 липня.
2. Можна подавати до 7 заяв 
на 4 спеціальності

Рейтинг українських вузів

Інформаційна система "Конкурс"

 

 

 

Як скласти ЗНО 2018: поради минулорічних випускників
Щоб здати тести на максимальну кількість балів, колишні  випускники радять наполегливо готуватися. Кажуть, що везіння там навряд чи сильно допоможе.

 

Писати пробні твори, вчитися множити в клітинку, запам'ятовувати картинки і багато інших порад дають студенти, які в минулому році склали ЗНО з профільних предметів на максимальні 200 балів.

Також майже всі вони відвідували репетиторів. Кажуть, самостійно вчитися важче. Однак якщо учень не поставить собі за мету набрати якомога більше балів, то і репетитор йому не допоможе. Бо підготовка до ЗНО - нелегка праця.

Треба ставити собі мету

- Головне, щоб було бажання вчитися і розвиватися, - говорить  Василь . - А для цього треба проявляти інтерес до предмету, який вчиш, і завжди запитувати вчителів про все, чого не розумієш. Адже потім ці всі "хвости" буде дуже важко підтягувати. Потрібно працювати, а не чекати везіння. Також я б радив майбутнім абітурієнтам не братися за купу книг, а вибрати з них одну-дві кращі і за ними вчитися.

Хлопець на попередньому незалежному оцінюванні склав тести з української мови та літератури на 200 балів. Сьогодні він - студент  Національного університету "Одеська юридична академія".

- Я відразу поставив собі мету, склад тести на 190 балів, - продовжує він. - А вийшло так, що з української мови та літератури набрав аж 200.

Запам'ятовувати картинки

 Олеся  такої мети собі не ставила, але на тому ж незалежному оцінюванні набрала 200 балів з біології. Дівчина каже, що просто дуже старалася.

- На кожен з предметів на тести я завела собі окремий блокнот, - ділиться вона досвідом. - І записувала туди всякі дрібниці, які важко запам'ятати. Самі тести переважно складаються з таких дрібниць. Також потрібно запам'ятовувати картинки, які з першого погляду навіть не кидаються в очі. Тому учень перегортає сторінку підручника і читає далі. А потім на тестах доводиться згадувати, що ж на тій картинці було?

Щодо підготовки до тестів з української мови, дівчина радить випускникам навчитися писати твори.

Твір в тестах оцінюють найбільшою кількістю балів, - говорить вона. - Я тренувалася за темами попередніх тестів. Таким чином заготовила собі чимало хороших фраз, які потім використовувала в своєму творі. А ось в тестах з хімії трапляється багато завдань, а калькулятором користуватися забороняють. Тому раджу вчитися ділити і множити в стовпчик.

Також дівчина радить обов'язково записатися на пробне тестування. Адже воно майже аналогічне до звичайного і краще знайомить учня з тими умовами та вимогами, які його чекають.

- Його проводять за процедурою, максимально наближеною до загального ЗНО. Аналогічними будуть і форми завдань, проведення та структура. Є випускники, які проходять пробні тести, щоб уже знати, чого конкретно від них хочуть. Вони будуть знати, як себе знайти в списках, як знайти потрібний клас та багато іншого.

Це допоможе майбутнім абітурієнтам позбутися стресу перед тестами і реально оцінити свої знання, зрозуміти, що ще потрібно довчити.

За матеріалами http://points.net.ua

Випускникам 2018 року на замітку

 


 

 

 

ОСОБЛИВОСТІ НАПИСАННЯ ТВОРУ НА ЗНО

 

Написання твору має здійснюватися з чітким виконанням умов, поданих у завданні до теми твору. Як відомо, будь-який текст містить щонайменше три основні складники: вступ, основна частина (аргументи, приклади), висновок. Кожна з названих частин виконує свою функцію й відповідно будується за певною логікою й закономірностями.

Першою частиною будь-якого тексту є вступна. Її називають по-різному: вступ, зачин,теза, експозиція, преамбула.

Теза – це ідея, думка, яку ми досліджуємо, намагаючись її зрозуміти, осмислити всебічно і повно з власної, унікальної позиції.

Аргумент – це логічне судження , оформлене мовними засобами, яке слугує засобом обґрунтування іншого судження(тези,інколи іншого аргументу). Низка аргументів слугує ніби опорою для ствердження істинності, справедливості, виправданості тези.

Власне висловлювання як завершений текст передбачає таку структуру:

ТЕЗА

АРГУМЕНТ 1

АРГУМЕНТ 2

ПРИКЛАД 1 (з літератури або мистецтва)

ПРИКЛАД 2 (з історії, суспільно політичного або власного життя)

ВИСНОВОК

     Можливим є також варіант структури власного висловлення,у якому приклади розташовані безпосередньо за «своїми» аргументами, тобто тими,що їх ці приклади покликані ілюструвати.

Для написання твору у  нагоді вам можуть стати такі фрази-кліше й окремі слова:

Вирушаючи в дорогу роздумів над темою..., уважаю за необ­хідне відразу зазначити, що...

На початку розмови про ... важливо визначитися з деякими важливими питаннями...

Спочатку було б доречно...

Розпочну з того, що...

Хотів би розпочати свої роздуми над цією проблемою з того, що...

Зупинюся детальніше на тому факті, що (на такому факті)...

Гадаю, не варто зупинятися...

По-перше,..., по-друге,..., по-третє,...

Перш ніж продовжу доведення своєї позиції, ще раз поверну­ся до сказаного вище (до наведеного вище прикладу).

Продовжу цей логічний ланцюжок таким твердженням:...

Свої міркування продовжу в такий спосіб...

Розгортання подальшої аргументації не можливе без звер­нення до...

Вихідною позиціє для наступних міркувань є думка, що...

Наступною позицією, яка варта уваги (яку не можна зігно­рувати ): ...

Далі варто звернути увагу на той факт (на таке твер­дження, думку), що...

Попередні міркування є відправною точкою для того, щоб з усією впевненість стверджувати...

Послідовність викладу передбачає необхідність звернен­ня...

Відходячи від центральної лінії міркувань, вважаю за необ­хідне акцентувати увагу (зупинитися на тому)...

Завершуючи, можу сказати...

Уся логіка попередніх міркувань підводить до логічного під­сумку (висновку, закінчення).

На закінчення нагадаю, що...

Під кінець цього невеликого твору хочу ще раз наголо­сити...   ,

Нарешті стає зрозумілим те, що...

Урешті-решт доходимо висновки, що...

Ось низка таких кліше, якими можна ввести тезу:

Я вважаю, що...

На мою думку,...

На моє глибоке переконання,...

Переконаний, що важко не погодитися з тим, що...

Цілком справедливим буде твердження, що...

Мені здається, що...

Як на мене, то...

Без перебільшення можна стверджувати, що...

Істинним можна вважати твердження (думку, позицію) про те, що...

Багато хто (людей) вважає, що.... Не можу не приєднатися до такого погляду.

Можливо, багато хто й не погодиться зі мною (моєю пози­цію, поглядом, твердженням), але з усією упевненістю хочу за­явити, що...                    ^

Уважаю, що не може бути піддана сумніву позиція, згідно з якою..., адже вона, ця позиція, Ґрунтована на досвіді бага­тьох поколінь.

Аргументація висловленої тези також має забезпечуватися від­повідними мовними засобами. Ось зразки окремих кліше, які мо­ж

Статистика

Зараз на сайті 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі
Пошук

Copyright MyCorp © 2019