10 лютого 2022 року у Цуманському ліцеї під вмілим керівництвом учителя - логопеда Власюк К.І. було проведено відкрите засідання творчої групи з питань інклюзивної освіти на тему: «Особливості розвитку комунікативної діяльності та соціалізації дітей із ГРДУ». Останнім часом значно збільшується кількість дітей, у яких діагностують гіперактивний розлад із дефіцитом уваги(ГРДУ). Такі діти зазнають труднощів в концентрації уваги, здатності регулювати та контролювати свою поведінку, їм властива зайва імпульсивність, невміння зосереджуватись, надмірна збуджуваність та рухливість.
Під час обговорення даної проблеми учитель 3-В класу Цуманського ліцею із інклюзивною формою навчання Мельник Н.М. поділилась досвідом щодо особливостей роботи вчителя в інклюзивному класі, в якому навчається дитина із ГРДУ, підготувала презентацію та буклет, в яких розкрила ефективні прийоми та методи навчання та виховання гіперактивних дітей. Асистент цього ж класу Федоришина І. М. розповіла про корекційну складову роботи з дитиною даної нозології, підготувала презентацію власного посібника для роботи із дітьми з ООП з корекції розвитку згідно рекомендацій програм МОН та висновків ІРЦ. Робочий зошит, розроблений нею, стане в нагоді учителям, асистентам, батькам, спеціалістам, які працюють із дітьми із ООП. Також під час засідання групи практичним психологом Цуманського ліцею Євчинською С.В. були проведені дуже цікаві, ефективні аутотренінги для присутніх вчителів з метою укріплення емоційної сфери педагогів, які працюють із дітьми з ООП та стали чудовим фактором профілактики емоційного вигоряння. На кінець засідання творчої групи заступник директора Цуманського ліцею Романюк С.О. розкрила роль учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини із особливими освітніми потребами ,організаційні аспекти роботи із дітьми інклюзивної форми навчання, розповіла про особливості оцінювання таких дітей. Засідання творчої групи було цікавим, інформативним та результативним.
|